Ἡ μεγάλη sala τῶν χοροεσπερίδων μὲ τοὺς καθρέπτας ἐφωτίζετο ἀποκλειστικῶς ὑπὸ τοῦ ἀργυρόχρου σέλαος τῆς σελήνης, τὸ ὁποῖον διήρχετο μέσῳ ὑπερμεγέθους, ἐντυπωσιακοῦ, ὑαλίνου θόλου. Καὶ εἶδον εἰς τὸ ἡμίφως καὶ ἐθαύμασα!
Εἶδον γυμνὰ καὶ ἡμίγυμνα, γυναικεῖα καὶ ἀνδρικὰ σώματα αἰωρούμενα μὲ θείαν χάριν εἰς μέγα ὕψος σχηματίζοντα κυματίζον δακτυλιοειδὲς ἐρωτικὸν σύμπλεγμα περιστρεφόμενον βραδέως! Ἐπουράνιον ὄργιον ἐτελεῖτο εἰς τοὺς αἰθέρας… ‘Ρίγος ἠσθάνθην καὶ ἔπαρσιν καὶ μεταφυσικὴν μεταρσίωσιν ἀλλὰ καὶ ἄμεσον ἐντονωτάτην στῦσιν.
Τὸ διάπλεγμα τῶν σωμάτων ἐνεθύμιζεν ζωγραφικοὺς διακόσμους ὀροφῶν ἀναγεννησιακῶν palazzi, ἀναπαριστάνον τὰς ἐρωτοτροπίας τῶν ὀλυμπίων θεῶν. Ἐθαύμαζον τὴν ποικιλίαν καὶ πρωτοτυπίαν τῶν ἐρωτικῶν στάσεων καὶ περιπτύξεων, ἐπιτυγχανομένων χάρις εἰς τὴν ἀποδέσμευσιν τῶν σωμάτων ἐκ τοῦ γηίνου βάρους, ἀλλὰ κυρίως εἰς τὴν ἀπελευθέρωσιν τῶν ψυχῶν ἐκ τῶν ἠθικῶν δεσμεύσεων καὶ κανόνων. Τὰ ἀραχνοϋφῆ φορέματα τῶν γυναικῶν ἐσάλευον χαριέντως ὡς πέπλα μεδουσῶν, καλύπτοντα κι ἀποκαλύπτοντα ἐξαισίους μηρούς, ἀγλαοὺς μαστοὺς καὶ ροδίνους σχισμὰς αἰδοίων ἐντός τῶν ὁποίων στίλβοντες φαλλοὶ πριαπείων ἀνδρῶν ὠλίσθαινον μεθ’ ἁβρότητος εἰς τὸν ῥυθμὸν τοῦ βάλς.
Ἐντὸς τῆς πλειάδος τῶν διονυσιαστῶν ἀνεγνώρισα τὸν ῥωμαλέον ἰσπανὸν κινηματογραφιστὴν Luis Buñuel (1900-1983) ἐνεργοῦντα βαθεῖαν εἰσέλασιν ἐπὶ τῆς βεβυθισμένης εἰς ἡδονικὴν ἔκστασιν δεσποινίδος Genevieve Straus (1849-1926), τῆς ὁποίας οἱ ὡραῖοι πλόκαμοι ἐκυμάτιζον ἀκτινοειδῶς, ἐνῷ τὸν μαστὸν αὐτῆς ἐμάλαζεν περιπαθῶς ὁ γάλλος ποιητὴς Guillaume Apollinaire (1880–1918), ὅστις ἔχων τὴν περισκελίδα καταβιβασμένην ἕως τῶν ἀστραγάλων προσέφερεν θυσίαν αἰνέσεως τὸ πέος αὐτοῦ εἰς τὴν αὐστριακὴν φωτογράφον Dora Kallmus, γνωστὴν ὡς madame D' Ora (1881-1963), ἡ ὁποία εἶχεν ἐγκαταλειφθῇ ψυχῇ τε καὶ σώματι εἰς τὸν πεώδη γάλλον συγγραφέα Georges Bataille (1897–1962), τοὺς ὀγκώδεις ὄρχεις τοῦ ὁποίου ἐκράτη διὰ τῆς δεξιᾶς ἡ ἀναρχικὴ φεμινίστρια ρωσὶς Anna Kuliscioff ἢ Kulischov (1857-1925), ἥτις διὰ τῆς ἀριστερᾶς προσέφερεν βότρυν σταφυλῆς εἰς τὸν κορυφαῖον ἰδικόν μας Ἀνδρέαν Ἐμπειρίκον (1901-1975) τὸν ἀπολαμβάνοντα ταυτοχρόνως τὴν χαλαρωτικὴν πεολειχίαν τῆς αἰσθησιακῆς ἰταλίδος δημοσιογράφου καὶ κριτικοῦ τέχνης Margherita Sarfatti (1880–1961), ἐρωμένης τοῦ δικτάτορα Benito Mussolini, ἡ ὁποία… Καὶ ἡ ἐρωτικὴ ἅλυσος ἐσυνεχίζετο μὲ πολλὰ ἀκόμη γνωστὰ ἱστορικὰ ὀνόματα, τῶν ὁποίων ἡ ἁπλὴ καὶ μόνον μνημόνευσις θὰ ἀπήτει σελίδας ἐπὶ σελίδων...
Ἐθεώρουν ἔκθαμβος τὸν δακτύλιον τῶν ἀστροναυτῶν-βακχευτῶν ὅστις ἐλικνίζετο κυματοειδῶς εἰς τὴν ὑψηρεφῆ αἴθουσαν ὡς σιωπηρόν, γαλήνιον ὅραμα, ἐνῷ ἡ ὀρχήστρα ἐπὶ τοῦ δαπέδου ἐξετέλει μὲ ἄψογον τρόπον τὸ διάσημον βάλς.
«Mon Dieu! Quelle partouse!» ἐθαύμασα.
«Εὑρισκόμεθα εἰς τὴν γαμόσφαιραν, ἐκτὸς πεδίου βαρύτητος καὶ ἠθικῆς...» ἐξήγησεν ὁ Marcel. «Ἱπτάμεθα full speed πρὸς τὸ ἀπρόοπτον καὶ τ’ ἀπροσδόκητον!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου